Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Խորհր­դա­րա­նա­կան «բա­շի­ք­յարթ­մա­յի» վեր­ջը

Խորհր­դա­րա­նա­կան «բա­շի­ք­յարթ­մա­յի» վեր­ջը
18.09.2020 | 00:18
Դիտվել է՝ 40846

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ